Free shipping for orders over 75 euro only in The Netherlands || Shipping Worldwide!

Returns

*English at the bottom of the page

Bezorgen
Zodra at Aloha de betaling van de bestelling heeft ontvangen wordt de bestelling verzonden via PostNL naar het bij de bestelling aangegeven leveradres. Bestellingen worden uiterlijk binnen 3 werkdagen verzonden. Mocht at Aloha om een bepaalde redenen afwijken dan ontvangt de consument hiervan bericht via e-mail.
Let op: Wij zijn afhankelijk van PostNL 

Retourneren
Wij willen graag dat je tevreden en blij bent met je aankopen. Retourneren is dus geen probleem.
Stuur een mail naar surf@ataloha.nl, onder vermelding van je naam, het ordernummer, de reden voor het terugsturen.
Gebruik voor het terug sturen van sieraden altijd het brievenbus doosje waarin de sieraden zijn geleverd. 

Verstuur je pakket binnen 10 dagen na ontvangst van je bestelling retour aan ons, samen met de factuur en originele en aangehechte prijskaarten.

Adres:

at Aloha
t.a.v Webshop retourzending
Koegelwieck 13
2134XX Hoofddorp

Verstuur het pakket aangetekend of voorzien van een Track&Trace nummer. Hiermee kan je controleren of het pakket is aangenomen. 

Zodra we je retourzending ontvangen hebben storten we binnen tien werkdagen het aankoopbedrag retour. Het geld wordt altijd teruggestort naar de rekening waarmee betaald is. De kosten van het retour zenden zijn voor rekening van de consument. 

Omruilen
Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere kleur of maat dan kan je een nieuwe bestelling doorgeven via de mail.

Retour voorwaarden 
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de verpakking en het product onbeschadigd zijn. Deze garantie vervalt waneer

  1. Het product gedragen en /of gewassen is.

  2. Niet meer is voorzien van originele labels.

  3. De consument zelf in geprobeerd heeft een gebrek te herstellen.

  4. De gebruiksaanwijzing/ en of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.

Klachten
Heeft u een klacht, neem dan voordat u het artikel opstuurt even contact op via surf@ataloha.nl 

Heeft u vragen of opmerkingen neem dan contact met ons op via surf@ataloha.nl

Wij zullen u vraag of opmerking in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen

~~~~

Returns
We want you to be happy and happy with your purchases. Returning is therefore no problem.
Send a e-mail to surf@ataloha.nl, stating your name, the order number, the reason for the return.
Use the mailbox box to return the jewelry. Jewelry will be damaged in an ordinary envelope during transport

Send your package within 10 days, together with the invoice and original and attached price cards.

Address:

at Aloha Returns
Koegelwieck 13
2134XX Hoofddorp

Send the package registered or provided with a Track & Trace number. Than you can check whether the package has been accepted.

As soon as we have received your return shipment, we will refund the purchase price within ten working days. The money is always refunded to the paid account. The costs of the return shipment are at the expense of the consumer.

Exchange
If you want to exchange an item for the same item in a different color or size, you can submit a new order by sending a mail.

Return conditions
Return shipments are only accepted if the packaging and the product are undamaged. 

Complaints
If you have a complaint, please contact us via surf@ataloha.nl before sending the article

If you have any questions or comments, please contact us via surf@ataloha.nl

We will process your question or comment and contact you as soon as possible